Project: Számítógéplabor 4., BME 2001. tavaszi félév
Szak: BME műszaki informatika
Leírás: grafikus változat beadása, 3. verzió
A feladat definíció honlapja: [itt] [eredeti]
A project definíció honlapja: [itt] [eredeti]
Konzulens: Jankovics István
Termék: Kincskereső Kisgömböc
Műfaj: kétdimenziós, mászkálós--gyűjtögetős, arcade játékprogram
Csapat: eNTitánok
Csapat honlapja: itt
Platform: Java (JRE, JDK) >=1.1.7 (Sun-féle)
(Sun-féle JDK 1.2.2 osztálydoksi)
Hardverigény: (óriási!) 400Mhz-es szabad processzor, 64Mb RAM, minimum
640x480-as grafikus felbontás
Licensz: GNU GPL >=v2.0, lásd copyright.txt
Csapattag: Rév Szilvia JXIFAD
(csapatvezető)
Csapattag: Szabó Péter MVBYN6
(vezető programozó)
Csapattag: Szurdi Miklós OCPJQK
(vezető grafikus)
Csapattag: Weizengruber Attila K8F5M9
(vezető tesztelő)
A játék böngészőből futó, Java Applet
változata (modemről nem érdemes, a Netscape 4-et kiakaszthatja)
A javadoc
-cal kinyert
osztály--metódus dokumentáció
A forráskód webböngészőből nézhető,
színes változata
Az applet nyitóképernyője (screen shot)
A szkeleton böngészőből futó, Java Applet
változata (modemről nem érdemes, Windows alatt jók a fontok)
A forráskód a képfile-okkal (letölthető, ZIP)
A lefordított .class file-ok képfile-okkal (letölthető, JAR, unzip-elhető)
A félév során beadott dokumentumok végleges változata (letölthető, .doc ZIP-elve)
A doksik megtekintéséhez ajánlott betűtípusok
(ZIP, figyelem! illegális letöltésük (C) jogokat sért)
A játék futtatható változatához elég a követhező két file-t letölteni: KkkgAppl.html, KkkgAppl.jar.